6e wandeldag

25 september 2023 - Santiago de Compostella, Spanje

Vanmorgen om half zeven vertrokken voor de laatste etappe, Santiago de Compostela.

Het was nog donker maar met licht van onze gsm op pad, eerst door het bos en later door kleine gehuchtjes.

Toen we rond het middaguur de brug over liepen waren we terug in de realiteit, geen natuur maar industrie en de stad lag voor ons.

Rond half twee aankomst op het plein voor de kathedraal.

Het waren 22 km tot op het plein, en de laatste route vond ik ook zwaar, en een emotionele ontlading op het plein

Annemiek heeft voor ons het pelgrims paspoort laten ondertekenen, gezellig samen geluncht en naar het hotel.

Vanavond gaan we de pelgrims mis bijwonen

1. Marijke:
    Hoi Mariet,
    Die emotionele ontlading is helemaal normaal en herkenbaar. De pelgrimsmis wordt ook vast indrukwekkend. Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Top gedaan
  2. Ank:
    25 september 2023
    Ik hoorde dat van een vriendin. Ze heeft het lang geleden gedaan. Op de fiets vanaf Amstelveen. Zo knap.
    Van jou natuurlijk een top prestatie
  3. Nellie van der Laan:
    25 september 2023
    Gefeliciteerd, je hebt het gedaan! De aankomst blijft speciaal dat geldt denk ik voor iedereen die de Camino heeft gelopen. De mis is ook bijzonder. Fijne avond nog.
  4. Wilma Meijer:
    Historisch ( ook voor het nageslacht)
    Je hebt hè na een zware periode toch maar gedaan 🍀🙏🏻
    Respect 😘
  5. Wil:
    Top gedaan proficiat.
    Geniet nog samen van de fijne avond .groetjes Wil en Paula
  6. Joyce en Cor:
    25 september 2023
    Goeieavond Mariet je hebt het gehaald proficiat.