Aankomst Eindhoven

31 oktober 2023 - Eindhoven, Nederland

Málaga Airport . Omdat het vliegtuig vanuit Nederland vertraging had opgelopen vanwege harde windstoten ontstond er dus in Malaga ook vertraging.

Twee keer naar een andere gate, en dan sta je eerst vooraan in de rij en vervolgens achteraan, en dan afwachten of je handbage mee mag in het vliegtuig of misschien nog in het ruim moet.

Ik had geluk en mocht als laatste mijn koffertje mee in het vliegtuig,.

Het was een fijne vlucht, maar bij aankomst in Eindhoven regende het enorm.

Gelukkig stond Wilma klaar om mij op te halen, gezellige nog een wijntje gedronken en daarna lekker slapen.

Morgen met de trein naar huis.

Deze reis was bijzonder een hele ervaring rijker.

Dank jullie allemaal voor de reacties en gauw tot ziens🍀

1. Ank:
    Prachtige foto's.
  2. Anny op 't Root:
    Hoi Mariet, zo onverwacht voor mij had je een wandelvakantie in Spanje, en straks ben je weer thuis, maar je hebt genoten, en gedaan, nagenieten en als je bent uitgerust en tijd hebt, spreken we af, kun je me alles vertellen.
  3. Wil:
    Ha zus prachtige foto's.
    Weer een ervaring rijker .
    En nu thuis nog effe nagenieten van alles .groetjes Paula .
  4. Joyce en Cor:
    31 oktober 2023
    hoi Mariet je heb genoten en mooie foto"s